czwartek, 27 lutego 2014

Znowu troszkę o przyjaźni...

     Hejka! Cześć! Czołem!
 Dzisiaj pościk znowu o przyjaźni, tym razem o Olci ♥


  Z Olą znamy się już blisko 9 lat, a gdyby nie przedszkole to nie byłoby teraz takiej przyjaźni między nami. Razem chodziłyśmy do przedszkola, później do podstawówki, a teraz do gimnazjum i mam nadzieję, że liceum nas nie rozdzieli... 




       Dużo osób mówi, że jesteśmy do siebie bardzo podobne. Nic dziwnego, mamy taki sam kolor włosów, oczu i podobne rysy twarzy, ale Ola jest ładniejsza :))))

   
  Jesteśmy bardzo podobne z wyglądu, ale mimo tego bardzo się różnimy charakterami i upodobaniami. Ola słucha trochę innej muzyki, inne ubrania jej się podobają, czasem woli inne jedzenie niż ja i wymieniać by można było dużo takich rzeczy... 



        Ola, oczywiście, dość często mnie denerwuje, ma "humorki" i pretensje do całego świata, ale jest moją najlepszą przyjaciółką. Jak trzeba to mnie pociesza i uspokaja. Jest starsza o 5 miesięcy. Czasem matkuje. Ufam jej bardzo mocno i wiem, że mogę powiedzieć jej WSZYSTKO. Jasnym jest, że zdarzały się kłótnie, foszki i wykręcanie palców, ale przyjaźń na tym bardzo nie ucierpiała. Nie wyobrażam sobie tego, jakbyśmy teraz nagle miały przestać się przyjaźnić. Ola to jest już jakaś część mojego życia, której nie potrafiłabym odłączyć. Wszystko robiłyśmy razem od kiedy pamiętam. Moja kochana, szalona Ola ♥

 

 Nie sztuką jest mieć wielu kumpli, sztuką jest mieć jednego prawdziwego przyjaciela.


13 komentarzy:

  1. No ładnie, Olanta to chyba obrośnie w piórka, taka famous jest teraz :) Już dawno mówiłam, że jesteście do siebie podobne, a na trzecim zdjęciu, to wyglądacie jak bliźniaczki. Ładnie napisany blog (hihi, my wiemy o co chodzi;)) moja Adysiu, Ola matkuj, matkuj, jak się umawiałyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za posta o naszej przyjaźni ;* Zdjęcia piękne, bo w końcu robiła je najlepsza Fotoraffka w Łężanach ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. przedostatnie zdjęcie super! :)

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    http://izka-jestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie to prawdziwe, jakie wy chudziutkie *-*
    klikniesz u mnie w linki sheinside? bardzo mi zależy, pomóż spełnić marzenia♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwie ślicznotki ;) I bardzo ładne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia bardzo naturalne i ogólnie prześliczne
    ZAPRASZAM
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    JEŚLI ZAOBSERWUJESZ ZROBIE TO SAMO

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam przyjaciółkę już 9 lat. Jesteście na prawdę podobnie i śliczne! Mam nadzieję, że wasza przyjaźń nigdy się nie skończy. Świetny blog. Trzymaj się cieplutko!:)

    http://jaczaandjacza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post. Z moja przyjaciółką znam się już około 8-9 lat, ale przyjaźnimy się dopiero od 2 lat ;)
    Jesteście śliczne

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że masz taką przyjaciółkę..Fajne zdjęcia
    Obserwuje i pozdrawia Madda
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia <3

    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz tak sobie myślę i na prawdę nie pamiętam , żebyście sie kiedyś nie przyjaźniły. Od kąd was znam to z was takie papużki nierozłączki :* pozdrówka

    tagjest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny blog! Bardzo mi się tu podoba, masz śliczny design :))
    Jeśli spodoba Ci się u mnie to może obserwujemy ? <3
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zawsze gdy jakiś się pojawi, wywołuje uśmiech na mojej twarzy, a jeżeli mnie zaobserwujesz wzbogacisz świat o jedną szczęśliwszą osobę- mnie ;)