piątek, 4 lipca 2014

Drastyczna zmiana.

   Nie myślałam, że kiedykolwiek napiszę o tym posta, bo wydawało mi się, że nie pasuje ten temat do mojego bloga. W sumie nadal tak uważam, ale zdecydowałam się napisać, ponieważ chcę mieć taką trochę pamiątkę.
   Od kilku dni chodziło mi po głowie żeby obciąć włosy. Rozważałam wszystkie argumenty "za"i "przeciw", aż w końcu podjęłam decyzję. Dzisiaj obcięłam (a raczej mama mi obcięła) "pióra" o 19 cm ;O Tak, to dużo jak dla mnie!


   Ostatnio tak dużo miałam włosy ścinane po komunii- tradycyjnie. 



 Myślałam, że będę płakać i krzyczeć "co ja zrobiłaam?!" lub coś w stylu "gdzie są moje włosy?!" z wielką desperacją, lecz jest przeciwnie. Jestem bardzo zadowolona i nie żałuję.
 Wszyscy uważają, że jestem bardzo podobna do mamy, a teraz po ścięciu włosów chyba już całkowicie ;) Co sądzicie? 


Podobają Wam się takie włosy?

22 komentarze:

  1. ja nie zdobyłabym się na taką odwagę żeby tak bardzo obciąć włosy :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojojj ,ale włosów poszło :D świetnie wyglądasz teraz,ja też niestety muszę w najbliższym czasie ściąć moje długie włoski,które tak długo zapuszczałam :(
    CLICK

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście uważam że wyglądacie jak siostry! Zdecydowanie uśmiech i oczy masz po mamie. Ślicznie wyglądasz w
    krótszych włosach ! :)


    Serdecznie zapraszam do mnie, klikniesz w baner Sheinside? Serdecznie dziękuję <3 http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. brzydkie są takie włosy ;/ - szczera opinia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteście bardzo so siebie podobne!;)

    patti-xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zanim przeczytałam że wszyscy mówią że jesteś podobna do mamy to sama to wcześniej stwierdziłam. Normalnie jak dwie krople wody!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od wielu lat mam krótkie włosy bo takie lubię ! Dobrze że zdecydowałaś się na obcięcie włosów w lecie bo na wakacje będzie ci o wiele chłodniej ;)
    Obserwuję bo bardzo spodobał mi się twój blog !
    izz-izzy.blogspot.com
    Mam nadzieję że mój blog również spodoba się tobie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też myślę o ścięciu włosów :) Rzeczywiście jesteś bardzo podobna do mamy :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi mama ścięła o 15cm, ale jednak u siebie wolę dłuższe. Tyle, że w krótszych włosach jest wygodnie :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasują Ci takie włosy, ja kilka miesięcy temu też ścinałam (noo fryzjerka, mama mi obcinała po komunii) nwm ile cm ale mniej trochę niż ty i nie zaluje. :)
    Zapraszam Cię na konkurs na moim blogu!
    link do konkursu - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, mi fryzjerka kilka miesięcy temu też ścięła i miałam podobnej długości, teraz mi trochę urosły. :)
    Zapraszam Cię na konkurs na moim blogu!
    link do konkursu - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ada,twoje włosy :oo Ale tobie zawsze będzie pięknie .
    Bardzo podobna do mamy :*
    http://claudia-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Suuuper ! Z mamą wyglądacie jak bliźniaczki ;) Teraz czekaj na mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko! ;O Ja w życiu nie dałabym ściąć włosów tak dużo! Ale Tobie w takich krótszych do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej:) Podoba mi sie ten blog;)
    Moglabys poklikac w linki, ktore podalam w ostatniej notce? BYlabym wdzieczna;)
    odwdzięcze się :)
    Pozdrawiam, shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Na prawdę jesteś bardzo podoba do mamy! ;)
    W krótszych włosach wyglądasz równie pięknie *.*
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne włosy :)

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pasuje ci ta fryzurka :) Faktycznie jesteście bardzo podobne!
    Ja jestem zdania, że wszystkiego trzeba spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz ;* ja staram się zapuszczać włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie wyglądasz ;* tez ostatnio mam chęć by ściąć włosy ;)
    zapraszam do mnie , obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  21. ja zapuszczam :)



    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. jest pięknie! Buzia bardzo rozpromieniona a włosy zdrowe, pozdrawiam i dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zawsze gdy jakiś się pojawi, wywołuje uśmiech na mojej twarzy, a jeżeli mnie zaobserwujesz wzbogacisz świat o jedną szczęśliwszą osobę- mnie ;)