wtorek, 10 września 2013

Day 3. + Węgry

 Hejka!
Temat dnia trzeciego: flowers, a więc kilka takich "kwiatowych" fotek mam w zanadrzu, ale nie zbyt dużo, bo na podwórku nie ma już kwiatków... A tu takie z zimy:


 No i storczyk:


 I storczyk z Olą ^^ : 


To tyle, a teraz jeszcze poza photo challengem. W ostatnie dni nic bardzo ciekawego się nie działo- oczywiście szkoła od nowa, coraz trudniej i coraz więcej nauki- niestety. W niedzielę byłam z rodzicami, babcią i dziadziem na Węgrzech. Wyjechaliśmy koło 8 w godzinach południowych byliśmy już na miejscu. Najpierw pospacerowaliśmy trochę po Tokaju, a potem wybraliśmy się na baseny do Sarospatak. Zdjęć na razie nie dodaję, bo jeszcze nie ściągnęłam na kompa :P Na dzisiaj to tyle
Do kolejnego posta,
PA ^^


1 komentarz:

  1. piękne zdjęcia ♥
    Bardzo podoba mi się blog i fotografie, naprawdę ciekawe ♥
    Zapraszam do mnie:
    http://beliebersforjuju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zawsze gdy jakiś się pojawi, wywołuje uśmiech na mojej twarzy, a jeżeli mnie zaobserwujesz wzbogacisz świat o jedną szczęśliwszą osobę- mnie ;)