piątek, 9 sierpnia 2013

Słowenia i troszkę Włoch- fotorelacja :)

Hejj!
Dzisiaj w poście będzie mało pisania, a dużo zdjęć, robię pierwszą na blogu fotorelację. Będą w niej zdjęcia z podróży, z Izoli, Piranu- (Słowenia) i z Triestu- (Włochy). Zaczynamy od zdjęć z podróży jest ich nie dużo, ale parę wybrałam:





Teraz kilka fotek z Izoli- miejsca w którym mamy zakwaterowanie: 














Piran - tam byliśmy na wycieczce jednego dnia:











Przenoszę się do Włoch- Triest (tych zdjęć było najmniej i wybrałam tylko 2):



To by było na tyle... Dzięki za obejrzenie i zapraszam do komentowania :)
Do kolejnego posta,
PA :)




7 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana do nagrody LBA. Szczegóły na moim blogu :) - po prostu musisz odpowiedzieć na parę pytań :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za komentarz i u cb musiało być super . Widać że wakacje ci się udają
    http://nasze-dwa-swiaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałaś mieć niezwykłe wakacje! Przepiękne miejsce.
    Miły blog :)

    Będzie mi bardzo miło, jeżeli mnie zaobserwujesz <3!
    http://aki-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym tam pojechac!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. my już niestety po wakacjach ;o( , ale miło ogląda się wasze fotki

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłaś w prześlicznym miejscu ;) Ładne zdjęcia .

    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zawsze gdy jakiś się pojawi, wywołuje uśmiech na mojej twarzy, a jeżeli mnie zaobserwujesz wzbogacisz świat o jedną szczęśliwszą osobę- mnie ;)