środa, 31 lipca 2013

Dwie nocki u Oliwii :)

Hejj!
W tamtym tygodniu byłam na nocowanku u Oliwii. Spędziłam u niej 3 dni :P Przyjechałam w środę rano, pozbierałyśmy się i poszłyśmy na basen. Było fajniee, a pogoda była typowo wakacyjna, czyli ciepluuutko :) Parę foteczek:



Natalia sobie zjeżdża :)


Ja sobie leżę, a za mną zaczytana Oliwcia :)

Po basenie, czyli koło 15 poszłyśmy na rynek na pyszną, białą czekoladę i lody:


Haha, na obu zdjęciach wyglądam dziiiwacznieeeee :P

W drugi dzień wstałyśmy wcześnie, bo obudził nas Milion i postanowiłyśmy, że zagramy w DanceStar Party na PS3 :) Szybciutko czas zleciał i już była pora obiadowa, dlatego na obiadek wybrałyśmy się do babci Oliwii, a potem poszłyśmy na pocztę po znaczki i do kawiarni, w której byłyśmy dzień wcześniej. Znaczki były nam potrzebne po to, by wysłać listy do chorych dzieci, ponieważ była organizowana akcja "Marzycielska Poczta". Fajnie jest poczuć, że robi się coś dobrego i wszystkim polecam to uczucie :)


Około 18 przyjechała Natalia (a nie było jej przedtem, bo była na pogrzebie) i poszłyśmy do kina na film "Jeździec znikąd". Okazało się, że film jest z napisami, ja za bardzo nie lubię filmów z napisami, ale zdążyłam się przyzwyczaić i był nawet fajny :) Po filmie Natalia musiała jechać do domu. Kolejnego dnia wstałyśmy po 11 ogarnełyśmy się i poszłyśmy do parku na "Letnią Przygodę", gdzie grał zespół "The Friends". Spotkałyśmy kilku znajomych i wróciłyśmy. Potem już musiałam wracać do domu i nic więcej ciekaego się nie działo...
Do kolejnego posta,
PA :)
Wszystkie zdjęcia w poście wykonane przez -> milionioliwka.blog.interia.pl

5 komentarzy:

  1. To fajnie spędziłaś czas, życzę więcej takich fajnych dni :)

    zapraszam do mnie : http://fajniewiedziecwartoprzeczytac.crazylife.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. BARDZO FAJNIE CZAS SPĘDZIŁAŚ :0

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pozytywne zdjęcia! milo się ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jednych atrakcji do drugich...:) A już jutro....???:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjecia <3


    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zawsze gdy jakiś się pojawi, wywołuje uśmiech na mojej twarzy, a jeżeli mnie zaobserwujesz wzbogacisz świat o jedną szczęśliwszą osobę- mnie ;)