wtorek, 21 stycznia 2014

Powrót, czyli wszystko w jednej pigułce :)

Cześć wszystkim!
  Postanowiłam, że nie będę kontynuować photo challengu, bo nie mam do tego żadnej motywacji i będę pisać normalne posty o tym co się wydarzyło. Mam nadzieję, że nie będziecie zawiedzeni i spodobają wam się następne posty.
  Nie było mnie bardzo długo, ale wszystko szybko nadrobię.
Dzisiejszy post będzie dość długi, ponieważ mam Wam dużo do opowiedzenia, ale postaram się opisać to w skrócie. 
 Święta- szybko zleciały, dość spokojnie i rodzinnie :) Atmosfera była przyjemna mimo tego, że nie było nas zbyt dużo- ja, mama, tata i dziadziu.


 Sylwester był niezapomniany. Byliśmy na Słowacji z bardzo dużą ekipą. Było więcej dzieci niż dorosłych i ciągle były jakieś zajęcia :) Były ogniska, spacery, a rok 2014 wszyscy rozpoczęli skokiem do basenu. Było naprawdę super ...






  Na trzech króli chodziłyśmy kolędować z Oliwią :P Do teraz czas szybko zleciał, zaczęły się upragnione ferie. W niedzielę jadę na obóz zimowy do Poronina, a przed wyjazdem pewnie wybiorę się na lodowisko ze znajomymi :) Ferie na pewno będą udane.
Życzę miłego wypoczynku.
Do kolejnego posta,
PA :*

4 komentarze:

  1. Bardzo jestem ciekawa kto Ci pomógł napisać początek ;) hahahah ;D
    Mam nadzieję, że święta i sylwester były udane tak jak widać na zdjęciach ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry Adysiu:) Życzę motywacji do dalszego działania i skutecznej reaktywacji bloga! Słuszne określenie- sylwester był niezapomniany!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwester był świetny!
    No, mam nadzieję, że więcej nie opuścisz bloga... Ja już tego dopilnuje :P
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie jest niesamowite <3 Widać, że dobrze się bawiłaś ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zawsze gdy jakiś się pojawi, wywołuje uśmiech na mojej twarzy, a jeżeli mnie zaobserwujesz wzbogacisz świat o jedną szczęśliwszą osobę- mnie ;)